Thursday, December 13, 2007

wat happen 2 me yesterday???

hey hey hey..i'm back..lama gila tak tulis blog..bukan buzy tapi malas jew..hehe..soo saya actually ada cerita sikit ni..bagi saya ia agak melucukan..sebab benda ni tak pernah terjadi lam hidup saya..kiranya 1st time laa..nak taw tak apa yang jadi kat saya???ermmm..smalam lebih kurang lam kol 11 lebih..ntah macam mana saya boleh pengsan..asalnya saya nak gi kedai tok beli top up..den tiba2 abang kol..die soh saya pegi shell tok amik duit..jadi saya yang asalnya daripada kedai dekat bawah..terpaksalah naik atas untuk singgah sekejap di shell tok amik duit seperti mana yang disuruh oleh abang..saya naik basikal aja masa 2..hee..di pendekkan cerita..lepas urusan keluar duit dijalankan..masa 2 saya dah mula rasa lain macam..kepala saya tiba2 jadi pening tak tentu pasal..pada mulanya saya ingat ker benda ni mungkin disebabkan saya penat..yela dah lama saya tak exercise sepanjang cuti skolah ni..hee..jadi selepas saya cuba untuk berjalan ke arah basikal saya..masa 2 saya dapat rasakan yang dunia ni gelap dan saya juga dapat merasakan yang saya tidak lagi memijak bumi..haizz..memang susah masa 2..nak jalan walaupun setapak memang susah sangat..selepas itu saya tak tahu apa yang jadi..yang saya dapat rasakan ialah percikan air yang singgah ke muka saya..bila saya sedar saya melihat beberapa orang pekerja shell ada didepan saya..dan masa 2 laa saya dapat tahu yang saya pengsan selama 10 minit..ish3..memang susah saya nak percaya yang saya ni pengsan..den ada sa2 akk ni yang keje kat shell..die laa yang tolong saya..tima kasih laa banyak2 yer..heee..masa tengah rehat sekejap dekat shell 2 kakak td pun ceritalaa semuanya kat saya..die kata muka saya masa 2 pucat sangat..dan die juga katakan yang saya ni mungkin low blood pressure..nthlaa kak..sya sendiri pun xtaw..hehe..selepas behat saya cuba tok bangun dan nak balik umah..saya ingat ker dah ok..tp bila saya bangun 2..saya tak boleh seimbangkan badan saya..melihatkan keadaan i2..kakak tdi pun offer laa soh balik ngn die..tapi saya tolak pada permulaan..sebab takut..heee..yelaa lagipun saya datang dengan basikal..tapi akk 2 cakap tak per..basikal 2 die boleh suruh orang shell 2 bawakan..haizz rasa cam menyusahkan die laa plak..hehe..10Q soo much kak..ermm...masa dah sampai umah 2..pening 2 datang balik..haizzz...nthlaa..memang saya sendiri xtaw nak cakap apa..apa yang jadi kat saya smalam pn saya masih xp'caya sampai skang..hehe..rasa macam mimpi jew..haizz susah nak cakap..tapi saya rasa skang ni saya dah ok sikit kot..alhamdulilah..hehe..k la..saya nak rehat jap..nanti kalau ada pape saya tulislaa lagi ok..


p/s:ada sedikit kecacatan pada tarikh,hari dan waktu yang tertera kat situ..segala kesulitan amatlah dikesali..haha...poyonyer ayat..=)

~isya / sya

8 comments:

Anonymous said...

elo aisya.. apsal dasat sgt nih? iskk..2 laa byk men..hehe. get well soon ok dek? take care..mis ya!

isya said...

ello sis..ermm nth..
tuan empunya bdn pn xtaw apa yg t'jd sbnrnya..
hehe..nwyzz..
thx 4 ur concerned sis...=)
mish u 2..

Anonymous said...

ish...sya...
ok kew???
trknya...
2laa...
len kli rjn2 laa wat senamn...
sri dlu smpi skng...
asyk mls jew...
ish3...
apa laa adk akk ni...

Anonymous said...

woit...
ko ok kew wei???
ko ni...
apaa laa..
kn aku dh psn...
jga dri ko 2 bek2...
haizzzz...
i2laa dak kecik kn...XD

Anonymous said...

sya...
trknya..
npe u xckp ngn i??
lau x i genti pggl SUPERMAN tlg u...
haha...
pasni u jga dri u lek lok k..

isya said...

@..kk jez:hehe...bkn mls..tp xde mood laa nk wat snmn ni..leceh..=)


@..is:oit..ner ko dpt aku nyer blog ni??haizz..ko ni..ermm..nnt aku jgalaa dri aku ni bek2 k abg beso..hehe


@..wan:wlcme 2 my blog wan..lol..rlx arr wan..i'm ok rght now..a'ahlaa...i lpa nk ckp ngn u..melepas laa i nk rsa sprmn angkt i..almk!!haha..ok2..u pn jga dri bek2 k..=)

Anonymous said...

sya, nape x bgtaw u pengsan????
terkejut dgr....
-zul

isya said...

ermm..
kan sya dh gtaw skng ni kt blog 2...
hehehehe...
sowi & thx 4 evrythng k zul...=P