Thursday, April 9, 2009

part 2

hey peeps!!! Lately ni agak busy skit laa...lagipun skunk xsihat sangat...itu yang malas nak m'update blog 2...hehe...ok kali ni aku nak citer kat kowunk pasal diri aku...kan aritu xabis lagi...haa tapi episod kali ni len taw...ini maklumat yang aku kumpul dari kawan2 aku...aku tanya dorang pasal aku n ini jawapan die...

sakinah : "ko ni nampak jer kasar a.k.a ganas tp kat dalam lembut sangat...xpadan ngan pangai.."

hidayah hassan : "ko ni aisyah chumel sangat!!tp ko ni ganas laa...n ko cepat marah...cakap skit jer terus nak melenting...tp ko suka tolong orang..."

hidayah tajedi : "ko len dari yang len...sikap ko,pangai ko susah tok aku faham...pendek kata ko ni pelik laa...hahahahaha"

andrew : "u're my bez fwen!!u help me alot..total ok2 laa..."

kiat : "masa f4 yang kita sama klas aku ingat ko ni budak nerd...tp bila kawan ngan ko...ko ok laa...sporting,baik n suka tolong orang...u rox!!! "

mahathir : "aku suka kat ko sebab ko kuat iman n suka tolong aku...n ko suka abiskan masa ko nasihat aku...aku hargai jasa baik ko...n aku xsuka kat ko sebab ko ni cepat marah..."

areef : "u ni banyak sangat simpan rahsia.kadang2 tu i susah nak faham u..sebab bila u sedih,u still boleh ketawa..u neva show ur true feelings!!! "

azali : "ko sporting n baik..aku ingat masa 1st time aku panggil ko "pah" ko marah aku...tp x..ko siap panggil aku "abang jamil" plak...ko memang rox n thx 4 being my gudfwen..cuma satu jer yang aku xsuka tentang ko...ko ni cepat marah!!! "

zaid : "ko ni slamber laa...bez kawan ngan ko..."

kak lin : "kak lin dah anggap aisyah cam adik kak lin..aisyah baik..n aisyah suka usik kak lin taw...aisyah jahat"

kak yanie : "isya budak baik..isya xpernah marah akk kalau akk busy/lambat balas msj isya..."

kak ida : "ko ni nakal laa sya..!!aktif sangat..cuma satu jelaa...masa 1st time aku jumpa ko,ko langsung xnak tegur aku..tp bila aku dah kenal ko,ko baik sangat...senang nak mintak tolong ngan ko sebab ko xpernah tolak..."(kak ida ni orang sabah...xlama lagi die dah nak balik sana..gonna miz her)


~cukuplaa dulu ngan sesi ni...comment smua positive kan???erm xpela thx banyak2 atas kesudian kowunk jawab solan aku...hehe...k laaa nanti tunggu part 3 plak ek!!!ok guys..tata


~isya/sya

No comments: