Sunday, December 27, 2009

bab 2 la plak...

salam..nak baca lagi x kisah pasal group kitowunk ni???xpela,kowunk baca jela..ok masa di chemor 2 macam2 yang berlaku di sana..itulah gathering kami yang pertama..memang bez g sana..tp aku tak mandi laa time 2..disebabkan malas nak tukar baju..hehe..


actually kat situ kami cuma mandi2 jew..sambil sembang2 kosong..di situlah bermulanya perkenalan antara aku dan si dia..kata sahabat2 ku,aku ni sombong...yela,orang nak berkenalan aku wat dono jew..tp xkisahlah..yang penting kami akhirnya dapat juga berkenalan..sebab si lelaki ni mempunyai inisiatif tersendiri..aq respect laa die..sbb aku ni jenis nya xsuka sgt layan org yang aku xkenal..tp die berjaya tarik minat aq...


dak laki ni pun aku kenal ngan budak pompuan ni laa...die yang perkenalkan aku ngan die..thx alot dayang..lau x mst smpi skng aku xleh lupakan ex aku 2..huhu...okla guys,sampai cni dulu yer..syah kat kampung skng..kat kelantan..balik nak melawat nenek n atuk di kampung..sambil menguruskan soal persekolahan adik...k till den..tc smua...tata


~isya/syah

No comments: