Sunday, December 6, 2009

pertemuan antara aku dan dia...episod 1

salam..xnk ckp banyak juz go on wif de topic k..macam mana kitowunk leh berjumpa n berkenalan??dia yang di maksudkan 2 bukan orang len,tp sahabat aku sendiri iaitu dayang fazlin aini binti hashim...die ni banyak gelaran..xpela,aku pggl die alyn..aku start jumpa die masa 2 kat pangkor..tp jumpa gitu2 jela..disebabkan room mate die yang perkenalkan die kepada aku...sape lagi kalau bukan liya...tp kitowunk xtegur sgt..cuma kata hye n bye...den stop sampai kat citu..tiba2 masuk lam klas tengok die lagi...time 2 still sombong lg ngn dia...still jual mahal...tp laz2 masa pertukaran klas 2 kitowunk duduk kat satu baris yang sama ngan house mate die..haa time 2 laa mula bertegur sape...tp tegur bese laa...time 2 tegur sekadar classmate...



lepas 2 ada batch baru masuk...aku suka giler ngan dak ni..sebab muka die yang cute n macam baby...aku suka sakat n kacau die...tiba2 satu hari 2 die ajak aku masuk lam bilik die...aku tanya die dok bilik mana...rupa2 nya die duduk depan rumah aku jew...akalah,dekat giler beb...soo masa 1st memang segan nak masuk..sebab aku cuma rapat ngan die sorang jew...tp disebabkan alyn ni aku jadi xsegan masuk umah dorang...cara layanan yang diberikan menyebabkan aku suka n selesa...die langsung xanggap aku ni macam orang asing...



start daripada 2 laa segalanya bermula...1st perjumpaan kitowunk bertujuh bermula masa kitowunk first2 g mandi air terjun kat chepor...haaa nak tahu apa yg berlaku kat sana???teruskan membaca n tunggu episod ke2...hehehehehe....





till den...luv u always..kizz skit(mmuahh)...


~isya/sya

No comments: