Saturday, November 3, 2007

Meniti Titian Usang...

Meniti Titian Usang...ni sebenarnya tajuk lagu...saya nak masukkan kat dalam blog ni masalahnya saya tak jumpa penyanyi asal die kat lam youtube...jadi saya bagi lirik jela kat korang ea...saya suka lagu ni sebab bagi saya die ada kena mengena dalam hidup saya yang masih memerlukan bimbingan dan sokongan dalam meniti zaman remaja ini...saya rasa bertuah sangat bila dapat tahu yang saya dah pun ada kawan yang sanggup berada disisi saya diwaktu saya senang mahupun susah...thanks guys...and i hope that our friendship will last forever until my last breath...Amin...k laa korang hayati laa lirik lagu ni..lau korang nak dengar lagu ni macam mana...korang pegilaa kat youtube...tapi bukan kumpulan tu nyanyi...farhan af4 yang nyanyi...ok guys...here's the lyric...



Kertas putih salju
Ku coretkan kedukaanku
Hitam dan kelabu
Adalah warna dalam hidupku

Kejutkanlah aku kawan
Aku sedang bermimpi
Kejutkanlah aku
Yang sengsara dalam mimpi

Gementar kakiku
Meniti titian usang
Berdegup jantungku
Apakah dapat ku ke seberang

Sambutlah tanganku kawan
Aku takut tenggelam
Sambutlah tanganku kawan
Jurangnya sangat dalam

Jurangnya sangat mengerikan
Ramai yang telah kecundang
Dia sedang menunggu
Untuk memimpimku
Di seberang sana
Adanya cahaya

2 comments:

Anonymous said...

I x taw lagu nie best ke x but....
kalu u ckp best.. mest best... ye x? -zul

isya said...

LOL...nth laa...i cma ska ngn lirik lgu die jew...lau nk kta i ska...xdela sgt...huhu =P