Friday, November 2, 2007

BOSANNYA!!!!

korang faham kan maksud title 2???memang seriously cakap yang skang ni tengah bosan...mana tak nya kat sekolah exam dah abis...sooo bila exam dah abis biasalah budak remaja mana boleh dok kat umah kan...die mesti nak berjalan2...betul tak??hehehe...sooo at 1st parents bagi laa gi jalan2 ngan kawan2...dalam diam..masa kitowng g jalan2 tu tiba2 salah seorang daripada kami bagi cadangan yang die nak cari keje...idea tu memang bagus...then kitowng ni plak buat laa rancangan jumpa kat suatu tempat ni then cari keje sama2...bukan setakat 1 keje jer yang kitowng cari tapi banyak gila...pas2 2 orang daripada kami diterima bekerja di salah satu tempat ni...tempat biasa jer...kat A&W...memang happy gila bila dapat tawaran tu...tapi sedih gila tawaran tu terpaksa saya tolak sebab ari tu ser ari rabu tu saya der laa cakap kat parents saya yang saya nak keje...pas2 tak pasal2 kena bebel ngan downg...macam2 dorang cakap...nanti lau saya keje sape nak jaga adik??? study camner???sape yang nak tolong mak buat keje umah ni???and macam2 lagi laa...fuuuhhh masa tu rasanya memang nak bunuh jer budak kecik tu...dah laa selama ni nak kuar ngan kawan2 pun dah tak boleh...dulu boleh sebab kakak tak keje lagi...soo bila die dah keje semua tanggungjawab die diserhkan kat saya...sejak daripada tu laa memang nak keluar ngan kawan dah tak boleh langsung...abis semua aktiviti tersekat...gilaa laa...ingat ker best bila ada adik ni...rupa2 nya borink and bosan...apa kita nak buat semua tak boleh...eeeeyyyy rimas laaa...disebabkan die seorang semua keje tak berjalan...terpaksalah duduk kat umah jaga die...ermmm boleh dikatakan sejibik macam orang gaji laa...haizzz...apa boleh buat...dah nasib badan...sedih2...ermmm macam karangan laaa pulak panjang2 ni...hahahaha...oklaaa len kali laa plak tulis...


~tata
~isya

No comments: