Tuesday, October 30, 2007

Hari Raya!!!!

i think 4 this entry i want to write bout Hari Raya...boleh tak???hehehe...ermmm rasanya dalam 3 tahun beraya kat KL ni,raya yang ni yang paling gempak sekali...as i told you b4 yang tahun ni raya semua ada kat sini...ingat ker kuarga mak jer yang datang sini...rupa-rupanyer satu kampung tu...fuuuhhh memang tak caya...terkejut gak masa dorang datang sini...harap maklum laa...dulu mana der orang datang beraya kat umah kat KL ni..tapi yang paling malu sekali masa untie sharifah tu datang sini...die datang secara mengejut plak tu...dah laa masa tu tak mandi lagi...ingat ker boleh laa cover line sekejap...tup tup tup...rahsia tak mandi lagi terbongkar bila atuk tanya kenapa tak mandi lagi???makkkk malu gila laa masa tu...tak tahu nak letak kat mana muka ni...haizzz...sedih2...rasanya itulaa satu2 nya pengajaran buat diri saya...bukan per saya ni jenis yang liat sikit nak mandi pagi...hehehe...bangun jer tido terus gosok gigi pas2 sarapan...lau nak mandi tu tunggu tengah hari ataupun bila ada paper yang penting jer baru laa pegi mandi...hehehe....ok2...kita lupakan hal ni k...ermm...seminggu sebelum raya tu pegi umah mama a.k.a kuarga angkat...kitorang pegi sana sebab nak buat kuih raya iaitu biskut gajus dengan biskut sarang semut...ermmm saya ngan ijat cuma buat jer biskut gajus tu tapi makan nyer tidak...itu yang bila ijat tanya saya pandang die n sama2 akan jawab "baik kita tak payah buat kan"....hehehehe...perlaa budak tu...haizzz...ermmm lau korang tak caya yang saya der wat biskut tu tengoklaa gambar ni seminggu sebelum hari raya and 1st day masa hari raya...


dalam proses membuat biskut gajus
itulaa mama saya yang buat biskut sarang semut

SAMAT ARI RAYA,ayah...

ehem2...tak kan xkenal kot sape ni???
itula my bro yg plg sporting

No comments: