Monday, February 23, 2009

chatting ngan abang...

hey...ermm smalam xder benda menarik sangat berlaku..cuma yelaa chatting ngan abang yang kat mesir 2 jelaa..kan ari2 dah letak muka die..haa yg 2 laa..kitowunk ckp mcm2...pas 2 die ltk kt ym nyer gmbr,gmbr ank die..rasa sedih plak bila tengok gambar 2..nama die Nik Huraiyah Ar-Raudhah binti Nik Mohd Fareez..maksud nya bidadari syurga..yupzz aku dah ada anak buah...tp sayangnya umo die x panjang..die dijemput oleh Illahi selepas smayang jumaat iaitu pada 5 disember 2008...aku tanya die,mcm mana die tabah dalam mengharungi semua ujian ni..n die cakap mungkin Allah nak bagi die sesuatu yang lebih baik n elok..mungkin ada sebab Allah tarik nyawa budak 2..tiba2 mengalir air mata ni..sebab dah lama aku xdengar die bagi nasihat kat aku..dulu sebelum die g sana,mcm2 dinasihatnya kat aku..sebab 2 aku indu sangat kat die...die seorang abang yg sangat mengambil berat akan adik2 nya...sampai kan aku nya SPM pun ditanya nya...naik cuak aku dibuatnya..huhu...katanya die nak balik malaysia..epinya aku..xsabar nak tunggu kepulangan nya...n die dah janji ngan aku yang die nak bawa aku n abangku sorang lagi g jalan2...waahh bez2..hehe...err k laa..nak kena pegi dah ni...btw kat bawah nilah gambar anak buah aku..

Nik Huraiyah Ar-Raudhah

beliau sudah pergi meninggalkan abi n uminya..

sewaktu hendak dikhafankan n wajah terakhir
ditatap oleh uminya sebelum beliau dikebumikan...

mukanya mirip seperti ayahnya...
~Al-Fatihah buat Allahyarhamah
Nik Huraiyah Ar-Raudhah binti Nik Mohd Fareez


~isya/sya

No comments: