Monday, February 16, 2009

mish u soo much...!!!

smalam tiba2 t'mimpi kan abang yg ke-2 yg skung ni tengah blaja kat mesir amik kos medic...rasa indu plak ngan die...yelaa dulu die slalu nasihat aku...kalau aku pakai baju lengan pendek mesti die marah kat aku...pastu die slalu bawa aku keluar n mesti blanja aku....pasal mimpi 2 aku happy sangat bila aku tengok abangku jalan dengan satu pakaian yg menjadi idaman setiap mahasiswa n mahasiswi...die kelihatan sangat segak...arrghh indunya aku ngan die...apakah die juga merindui kami di sini???dah stahun lebih die tinggalkan malaysia...masih ada sisa 5 tahun lagi sebelum die memakai baju graduasi 2...aku harap die masih macam dulu...aku xnak die berubah...aku sayangkan die...aku sayangkan abang2 ku...mereka baik,penyabar,sporting,n suka buat aku tersenyum...mereka xpernah sakitkan hati aku...mereka xpernah cakap buruk tentang ku dihadapan ibuku,ayahku,serta kawan2 nya...itulah antara sebabnya aku sayangkan mereka...abang,balik laaa sini...dah lama sya xcium tangan abang...dah lama sya xkuar ngan abang...xpelaa lagipun abang g sana tok blaja...doa sya supaya abang berjaya...ameen...di sini aku sertakan skali gambar abangku..mungkin dengan ini terubat sikit indu ku terhadap dirinya...

inilah abangku yg ke-2...nama die Nik Mohd Fareez!!!!
ncem kan???!!!huhu...=p


~isya/sya

No comments: