Saturday, February 14, 2009

jog run di SKSJ...!!!

hey3!!!smalam kan dah cakap yg arini ada jog run kat skolah lama...so pagi2 lagi dah bangun awal..yela nak smyang subuh lagi...pastu nak kena antar adik kat skolah...slalunya pas smyang subuh compem kat katil laa tempat nya ku lentok!!!hehehe...ok2 sambung balik...masa antar adik 2 die tanya.."kak cik,camner kak cik leh menang dulu?adik takut kalah laa.."dengan selambanya aku menjawab..."menang atau kalah 2 xpenting dek...yg penting adik dah cuba wat yg t'baik...tp lau adik dapat bawa balik piala lagi bagus...kak cik lari cam bese jelaa...jog,pas2 lari,jog balik pas2 lari..sebab jalan die pendek...wat pe nak takut??bukannya cg letak anjing pun kat blakang adik 2..."itu laa jawapan aku masa adik aku tanya...malas gak nak jawab tp sebabkan die tanya topik yg sememang nya aku minat soo xjd hal laa..hehe..lepas aku park keter aku.aku jumpa laa cg2 lama..cg nasri,cg vjay,pn rubina,pn jagdish,pn azizah,pn chan,cg jamil,cg hang kasturi,pn rokiah,cg amran n ramai lagilah...tp cg yg pertama jmpa mestilah cg olahraga dulu...iaitu cg vjay...jumpa die den cakap laa macam2...pas2 jumpa cg nasri,cg ni dulu tegas au...terutama lam subjek matematik n rumah sukan die...dulu aku rumah bendahara...jumpa die cakap laa pasal rumah sukan ni smua...tnya die bendahara skung camner?pas2 die cakap dah jatuh rating die...yela dulu bendahara johan kawat kaki 5 tahun berturut2...lumba lari pun apa kurang nya kan...hehe...den jumpa sorang cg ni...xingat laa nama die apa...coz dia xnah ajar aku pun dulu...tiba2 die tanya..."awak aisyah kan?yg olahragawati dulu"..."a'ah,sy laa aisyah...eh mana ada cg...sy cam bese laa"..."awak camner skng?still lumba lari lg ker?"eh xdelah cg...sy pun dah pancit skng...xleh lari...al-maklum la abs jer sklh rndh trs xlatih lumba lari...soo pancit terus ar bila start nak lari balik..cg 2 pun ketawa...adooi memang bez giler...pastu jumpa cg yg pernah ajar aku main gitar dulu...cg hang kasturi...cg ni aku suka ngan die..xabs2 kutuk adik-badik die..."cg,hang tuah n len2 tu mana??hang tuah n yg len 2 busy nak selamatkan palestin...adooi xabis2 laa cg ni...den masa tengah 2nggu adik abis benda ni semua...terserempak ngan member2 olahraga dulu...ryan,geneson,nadirah, syaza n ramai lagi...tp xleh sembang lama sangat...jumpa cam 2 jer...oh yer ampir t'lupa nak cakap...ari yg sama a.k.a arini 14 feb 09...lepak kat padang ngan member2 sementara 2nggu adik abis lari...dipendekkan cerita...budak f2 ni yg p'nah maki hamun dak2 ex f5 ni...boleh jatuh dari buaian..gelak sakan laa kitowng...i2 laa...lain kali jangan nak mengata orang...kan dah kena balasan 2...baru sikit...lom teruk lagi 2...haizzz...cam poyo jer...!!!xbek laa plak rasanya...hehehe... xpelaa...pandai main ngan api sape soh...ko dah malukan kami,jd giliran kami laa plak kan...huhu...alangkah kejam nya diriku ini...!!!!hahahaha


~isya/sya

No comments: