Tuesday, March 17, 2009

28 mac 2009

tarikh 2 adalah tarikh dimana aku akan berhenti kejer...ermm yupzz aku kejer sekejap jer...sebab mak n ayah aku x galakkan aku pegi kejer time2 macam ni...maknanya orang len dok sibuk uruskan hal kolej...kita ni dok sibuk bekerja...n bukan stakat 2 jer...ibu n ayah xbagi sebab aku selalu kena shift malam...balik lam pukul 10 macam 2...sampai umah lam 10.30 itupun kalau x jam laa...lau jam kadang2 tu kol 10.45 baru sampai umah...soo sebagai ibu n ayah mestilah mereka risau akan keselamatan anak daranya yer x???tambah2 skang ni banyak kes2 rogol...lagilaa risau mereka dibuatnya..so nak xnak...aku terpaksa akur akan nasihat mereka walaupun sebenarnya hati aku terluka sebab aku suka kejer kat tempat 2...sooo lepas ni kejer aku lepak kat umah jelaa...ermmm ok gak 2..makan tido makan tido jer kejer aku...eh bajet laa 2 jer...mesti laa nak kena tolong ibu kemas umah...dah alang2 xkejer bek cari kejer kan...apaa laa kowunk ni...haizzz...

No comments: