Friday, March 27, 2009

sesi perkenalan diri...

nama aku Nik Aisyah binti Nik Mohamed Fakhruddeen..jangan salah eja plak...haizz cukup pantang kalau orang salah eja nama...tp aku xpernah tunjuk 2 semua...ermm umo plak taun ni aku genap 18 taun on 22nd september...haaa dah boleh tengok citer2 yang memerlukan umo 18 taun dan keatas...hahahaha...(uishh gatai laa plak)...xde2...kita ni budak bek...mana tengok citer2 macam 2 melainkan perlu...huhu...hobi aq???hurmm aku suka sangat masak,kemas umah 2 boleh laa,nengok tv,n jalan2...tp yang paling penting mesti titow n dengar music 2 WAJIB bagi aku...aku ni pemalu orangnya taw...walaupun aku ni ganas tp sifat pemalu 2 sangat kuat...lau orang yang aku xkenal aku susah nak tegur...sebab 2 orang cakap aku ni sombong...tp xpela aku xsalah kan dorang pun...sebab aku memang dah jenis macam 2...nak wat camner...jadi perkataan sombong 2 dah lali bagi aku...ermm aku ni pun pemarah orangnya taw...tp tengok laa pada keadaan...lau dah melampau sangat aku meletop time 2 gak...yang kelakar bagi aku...aku marah biasa je tp asal sampai kawan2 aku takut ngan aku???setiap kali aku marah jer mesti dorang lari...aku pun heran...bukan marah 2 semua manusia ada ker???haizz apa laa kowunk ni...soo korang jangan laa bani wat aku marah ek...huhu...hurm aku ni jenis nya xleh dok diam taw...mesti ada je menda yang aku nak buat...xkira laa apa2 pun...sebab 2 mak aku cakap aku ni nakal n xleh dok diam + degil...hehehehe...alaa nakal2 pun xkacau orang len...kacau ibu jugak kan...huhu...aku suka gado ngan adik aku...xtaw laa nape...sonok kot...hahahaha...yelaa dia jer adik yang aku ada...adik badik aku yang len smua jaoh ngan aku...tp bila aku/adik aku xder mula laa adegan2 yang xnak kalah...bila time jumpa mesti gado...alaa benda 2 wajib laa kan..lau xgado camner nak indu...betul ak???hahaha...tp jaoh disudut ati aku,aku sayang sangat ngan die...cuma aku ni pun satu...susah untuk aku luahkan perasaan aku kat orang...cara aku luahkan ialah dengan wat dorang marah atau buat2 malas nak layan...itu laa cara aku tunjuk kan kasih syg aku...pelikkan???aku pun xtaw asal...ermm aku syg sangat ngan family aku...dorang de bez lam dunia ni...aku anak ke-4 daripada 5 dik badik..n aku xpandai simpan rahsia di kalangan family aku...yelaa apa2 pun dorang patut taw betul x...sebab 2 kawan2 aku semua mak bapak aku kenal dorang...xde sorang pun yang terlepas...nanti apa2 senang...n pasal bf n gf abang n kakak aku,aku juga yang gtaw kat mak n ayah aku...n disebabkan 2 dorang dah xmalu untuk cakap pasal bf n gf kat parents aku...tengok...disebabkan sape...aku juga!!!kalau aku xde aku rasa sampai skang family aku xtaw kot pasal bf n gf adik badik aku...ermm mula2 jer dorang macam marah skit...tp lama2 ok...siap jemput g mana2 lagi tu...lau nak g kelah ker atau apa jer mesti ajak nya laa...ehhh panjang plak episod kali ni...ok nanti aku sambung lagi ek pasal diri aku...banyak lagi yang korang belum taw pasal aku...till den...tata


~isya/sya

No comments: