Saturday, March 28, 2009

de bez day eva...!!!

hey guys!!!arini aku rasa ari yang paling meletop lam idop aku...njoy abis 2...mana xnya arini aku masuk kejer kol 2 abis plak kol 10.30...haaa sepanjang 2 aku asyik gelak jer memanjang...sampai senak peot aku ni au...orang pertama yang wat lawak kak wanie...die ni permanent aku...macam2 die cakap...yang aku xtahan bila die cakap kelantan...yang 2 memang lawak giler laa...macam2 bunyi ada bila die cakap kelantan...aku taw laa aku pun sama...xpandai cakap kelantan...tp aku ni len...lidah aku xlembut sebab 2 xleh cakap...boleh ker macam 2???haha...lantak laa..boleh timbul cakap klantan ni aku yg mula dulu...sebab kak ayu orang klantan...jadi masa 2 aku tanya die apa maksud satu ayat ni...start daripada 2 terus kak wanie asyik cakap jer ayat 2...adooii lawak giler laa..pastu kak ayu xabis2 ngan toilet die...setiap 5-10 min mesti g toilet...ntah apa yang die wat kat toilet 2 pun xtaw...ni mesti kes salah makan masa rehat ni...haaa makan la lagi kat kantin die..kan dah sakit peot 2...hahahaha...pastu kak ida ni plak xbetul kot time 2...kejer die joget,sakat orang pastu melukis n mcm2 laa..time malam pun tiba...kak wanie n kak ida sehat dah alik...ingat ker dah abis time 2 gak...upa2nya belum...malam masih muda...masa 2 kol 6 lebih gak laa..nak masuk kol 7 dah...aku cakap ngan yati ni macam2 tiba2 orang tua ni a.k.a kak ayu...boleh menyampuk plak perbualan kitowang...time 2 apa lagi...ni yati laa nyer idea...die soh kutuk kak ayu 2 macam2...sooo start daripada 2 laa sesi debat bermula...yang kitowang ni(yati n me) kutuk2 orang tua...macam2 laa..pastu kak ayu ni pun xpuas ati...kutuk balik dak muda ni...alaa rasanya lau nak berdebat ngan kak ayu ni sampai bila pun xabis kot...tp yang aku suka ngan kak ayu ni time die masam muka macam majuk laa kononnya...time die wat macam 2 teringat kat ipin...sebijik cam ipin...hahahaha....pastu bila dah solat maghrib ni time ni plak kak ayu bagi idea men game freeze...tp kak ayu ni jahat...ada ker time orang tengah gelak die cakap "jgn gerak"...macam mana laa xkantoi...compem xleh thnnya...adooii memang sakit laa peot den arini...gelak3...tengok disebabkan 2 aku sayang sangat nak benti kejer kat c2...sebab c2 memang bez...walaupun kena marah bertubi2....sian kak wanie...pape pun die yang kena dulu ngan exec ker or sape2 pun...adooii sowi yer kak...huhu...


~isya/sya

No comments: