Sunday, March 29, 2009

benti kejer...!!!

hey hey hey...erm sepatutnya benti kejer smalam...tp kak wanie cakap bek benti hari ni...tp disebabkan keinginan nak sambung kejer kat c2 lagi sanggup pujuk ibu au...akhirnya xsia2 pujuk ibu time 2...pujuk nyer pujuk akhirnya ibu pun bagi xtend lagi satu bulan...maknanya aku kejer kat c2 sampai akhir bulan april ni...wahh beznya...tp yang xbeznya plak kak ida nak benti kejer plak..die benti 24/4...sebab nak balik sabah...ramai lagi laa yang nak benti...ni yg tension ni...xpela nak wat camner kan...ermm janji aku dapat kejer kat c2 lagi...huhu...n arini juga aku dapat hadiah...kowunk nak taw apa???aku dapat hadiah blazer taw...cantik giler...haaa xsejuk laa aku lepas ni...coz dah ada blazer 2...yeaa boleh pakai...huhu...kowunk xyah taw laa ek sape yang bagi..coz xpenting pun kan...ermm thx alot ek...ntah baper laa harga blazer 2...mesti mahal..xple orang dah nak bagi...mesti laa timer kan...huhu...err k laa...arini xbanyak story pun nak citer...k tata n paipai...


~isya/sya

No comments: