Wednesday, March 18, 2009

memang gempak...

erm nak taw apa yang bez nya???act masa kejer td cik kamal ngan "MIZ LINDA" xde...soo time2 keemasan macam ni mana boleh lepas...dah laa asyik kena marah jer ngan dua *tut*(perkataan ni terpaksa dilindung demi keselamatan)...n bila dorang xde arini kitowang pe lagi...sembang laa mengalahkan pasar malam...yang geng sana gelak xpayah cakap laa(mesti u taw kan sape zul)...huhu...n ada gak yang tido...memang kitowang xwat kejer langsung arini...lepak,sembang,gosip,ngutuk 2 kejer kitowang laa...sampai kan customer datang pun boleh xpasan...si customer 2 siap boleh g fitting room cuba baju 2 tanpa sape2 pun perasan...haa kowunk bayangkan lah macam mana 2...x disebabkan 2 xpasal2 aku kena ngan dak yati..."buta laa ko ni"...amboi...die gelak x hingat kat orang dah...pastu kata aku buta plak...dah laa xkorek hidung(ayat zul)...hahaha..adoi memang happening laa arini...den jumpa adek angkat ngan family die...agak takut untuk tegur sebab datin n datuk..faham2 laa..kang silap2 aribulan die g report tentang promoter kat "MIZ LINDA" x naya aku...n jumpa plak budak hingusan yang cabar ex2 form 5 ni macam2...die pandang memang xnak kalah laa...yang aku sakit ati die boleh g report kat cikgu tuisyen aku...makk aii xyah laa sampai ke tahap 2...cikgu tuisyen 2 tanya adik aku..bukan tanya ko...yang ko nyibuk 2 pehal??sedangkan adik aku pun x busy body cam ko...lepas 2 cikgu tuisyen 2 boleh gelak kat aku...apa hina sangat ker kejer yang aku buat 2??haizz xpela...nak wat camner...benda dah lepas...tp seezly aku cakap memang arini aku njoy abis kejer...rasa macam gaji buta jer arini...eh tp sekurang2 nya aku buka bill taw arini...sembang2 pun still buka bill...alhamdulilah...customer 2 xlah cerewet sangat...senang nak layan...*nota untuk zul-rugi taw xdatang arini...lau x boleh join kitowang...huhu...k laaa nak out dah...nak titow coz esok masuk pagi...k tata titi tutu...


~isya/sya

No comments: