Friday, March 6, 2009

betul apa kata ..........!!!!!

hey peeps!!!sowi lama x update blog...busy sikit skunk...ermm kejer kat tempat baru ni memang best laa walaupun orang2 kat c2 susah nak rapat...xtaw laa nape...mungkin xde conection kot...wat eva laa...yg penting ni 1st time kejer shift n njoy gak kejer shift ni ek...xdelah penat semacam macam kejer kat ofis dulu...lau kejer kat ofis dulu dari pagi sampai petang dok terperap kat tempat duduk...mak aii macam kat kandang laa plak...tp bila kejer shift ni sekurang2 nya ada gak masa nak wat kejer umah...n oklahh...yg penting bez n njoy...ooh yer mesti kowunk nak taw kn pasal tajuk arini??ok sebenarnya dulu aku pernah tulis yang aku nak jadi kejam...ermm mungkin aku bukan dilahirkan untuk itu...jadi aku memang xboleh bersikap kejam...walau macam mana teruk pun orang buat kat aku...aku still akan tolong dorang...xtaw laa nape...betul kata horoskop...die kata orang yang lahir pada bla3...including my bufday laa ofcoz...ermm anda seorang yg baik,n bla3...anda mungkin akan dapat ramai kawan n anda juga akan kehilangan ramai kawan sebab kata2 anda yg berbisa...anda seorang yg rajin n tolong menolong...tp berhati2...kerana sikap suka tolong menolong akhirnya akan memakan diri anda sendiri...iaitu kawan2 anda akan mengambil kesempatan diatas anda...dan selepas mereka dapat mempergunakan anda...mereka akan membiarkan anda seorang diri n tidak menghiraukan anda sehinggalah mereka memerlukan pertolongan anda lagi...n bla3...TIDAAAKKK!!!!!!!kenapa aku xboleh jadi orang yang kejam???dah ramai yg buat aku macam 2...tp aku xmampu tok balas perbuatan mereka...aarrghh geramnya aku...sesakit hati mana pun aku,mereka akan tetap ku tolong...tension gak kadang2...sebab walaupun hati kata xnak...tp bila x buat...rasa kesian plak...n lau pape jadi kita plak akan disalahkannya...susah laa idop ni...terlalu rumit n memeningkan...i wish 1 day boleh laa faham manusia ni macam mna...cukup laa 1day...haizz k laa...nak g tito laa..dah kol 1 lebih...kang t t'tito plak kat tempat kejer...dah laa start kol 2...ermmm k arr...jmpa di len hari...sekian


~isya/sya

2 comments:

Anonymous said...

dekk..kje pe skang?

isya said...

kjer kt pyrmd laa kk..!!
kat parkson...
jd sales gurl!!!